Zaloguj

Zapomniałem hasła

Latest topics
» Kraina absurdu
Wto Paź 23, 2012 4:46 pm by Gość

» Screeny z ataku na Lilienthal`a
Pon Paź 15, 2012 6:35 pm by jerry84lbn

» Witam was serdecznie
Wto Kwi 24, 2012 1:24 pm by aniab


Kraina absurdu

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Pon Maj 07, 2012 3:46 pm

Serdecznie zapraszam do wklejania w tym temacie ciekawych... najśmieszniejszych wypowiedzi, pytań, które uda wam się wyłapać w grze.
Kanał pomocy słynie z takich "perełek", więc temat ten, mam nadzieję szybko się rozrośnie Smile

Na początek:

"gdzie jest okno czatu?"

"Witam. Mam pytanko. Co będzie jutro( nie chodzi mi o wtroek) z tym logowaniem sie? Co trzeba zrobić i o co wgl chodzi?"

" Mam pytanie jak generał przegrabitwe to coz nim żeod razu nie można walczyć? Doła załapuje czy co?"


PS proszę nie wklejać nicków graczy.


Ostatnio zmieniony przez Lallunia dnia Pon Maj 07, 2012 6:15 pm, w całości zmieniany 4 razy

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Wto Maj 08, 2012 1:21 pm

"czemu stawiam budynek i on zamiast powstawac znika ? "

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Pią Maj 11, 2012 6:04 pm

Rozmowa na Global-2

[19:54] MOD_EL: -
[19:55] jaccu79: El jak doją do 0ra rybki co się stanie :>?
[19:55] jaccu79: dojdą Razz
19:56] MOD_EL: nic rybak bezrobotny będzie Smile
[19:56] jaccu79: doładować je zawszę bedzie można :>??
[19:56] MOD_EL: tak magazyn prowiantu
.......
[19:57] [WNK] Lallunia: za modela
19:57] MOD_EL: kto?
[19:57] jaccu79: thx off Wink
[19:57] [WNK] Lallunia: youtube.com/watch?v=LjWGQvke8i4
[19:58] [WNK] Lallunia: Jacek, niezly z niego model, nie? Smile
[19:58] jaccu79: hahhahaaaaa
[19:58] MOD_EL: ze mnie??

Wybaczcie za nieukrywanie nicka Very Happy


Gość
Gość


Powrót do góry Go down

nieposłuszne wojsko :)

Pisanie  aniab on Pią Maj 11, 2012 7:41 pm

[11:24] xxxx: jak wyslac wojsko na oboz bandytow
[11:24] [T-44] Molusia: dawaj lyzer
[11:25] Lyzer: trzeba wyslac maila do supportu z liczba wojsk jakie chce sie wylac na oboz bandytow oraz ze wspolrzednymi obozu na ktory chce sie wyslac et voila
[11:25] Lyzer: dobrze jest dodac a mailu pilne to praktycznie odrazu atak wychodzi z wioski
[11:26] Lyzer: musisz wypisac list przewozowy i skanem do supportu z dopiskiem pilne

Lyzer mi wybaczy nieukrycia jego nicka Very Happy mistrzostwo świata Cool
avatar
aniab
Admin

Liczba postów : 6
Join date : 24/04/2012
Age : 40
Skąd : z zaświatów :)

Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Go?? on Sob Maj 12, 2012 4:20 pm

Miszczostwo Świata hahahahahahaha leże ! lol!

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Polowanie na wilka

Pisanie  Gość on Nie Maj 13, 2012 12:03 am

00:00] [WNK] Wishmaster: ile potreba ludzi, żeby złapać takiego chodzącego wilka?
[00:01] xxx: hehe - takiego pytania jeszcze tu niewidziałem:P
[00:01] yyy: trzeba 5
[00:01] xxx: jednego aby zachecil wilka do wejscia na stol i 4 aby go zaniesc do magazynu
[00:01] [WNK] Wishmaster: a rzeźnik do tego potrzebny?
[00:02] [WNK] Milva21: hehehe ;-D
[00:02] xxx: to on zacheca wilka do wejscia na stol
[00:02] yyy: pewnie ktoś go musi wypatroszyć Smile
[00:04] [WNK] Wishmaster: a czy łowczy do tego musi upolować te chodzące sarny?
[00:04] yyy: bije co mu pod rękę wlezie
[00:04] [WNK] Wishmaster: i czy dopiero wtedy będą mi ryby na tego wilka brały?
[00:04] [WNK] Milva21: taaa , a takiego mieszanego mięsa kiełbasa bedzie lepsiejsza
[00:05] [WNK] Milva21: na wilka ryby maja brać?? to chyba węgorze??
[00:05] xxx: nie nie takiego wilka sie tresuje i poluje na sarny
[00:05] [WNK] Milva21: hehehehe ;-D
[00:06] zzz: hmmm, podzielcie się tym , co bierzecie Razz
[00:06] [WNK] Wishmaster: a treser na którym jest poziomie?

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Dupa :)

Pisanie  Gość on Sro Maj 16, 2012 6:15 am

[08:08] XXX: ejj mam pole pszenicy srednie i piwowara dalej nie ma pszenicy
[08:09] [WNK] Lallunia: XXX, gospodarstwo masz?
[08:10] XXX: ale ja mam te drugie pole pszenicy i pisze ze zawiera 400 pszenicy
[08:10] [ZW] hawaj35: najpier srasz czy dupe podcierasz hihih

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Help

Pisanie  Gość on Pią Maj 18, 2012 5:56 am

[07:52] xxx: jak w kanotrze handlowym mozna handlowac
[07:53] [WNK] Lallunia: obok pomocy masz zakładkę handel
[07:54] xxx: ok a gdzie jest pomoc


Ostatnio zmieniony przez Lallunia dnia Pią Maj 18, 2012 6:26 am, w całości zmieniany 1 raz

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Lurnung reaktywacja

Pisanie  Gość on Pią Maj 18, 2012 6:26 am

[08:15] xxx: co trzeba zrobić aby zrobić zadanie: pobierz z magazynu 100 szt brązu?
[08:16] [WNK] Lallunia: miec 100 brazu i kliknac zakoncz
[08:16] xxx: ale to w magazynie prowiantu?
[08:17] [WNK] Lallunia: a co masz w magazynie prowiantu?
[08:17] xxx: złoza to mam pokarm dla ryb
[08:18] [WNK] Lallunia: no to w sumie prowiant.. probowales kiedys jesc braz?
[08:19] [WNK] Lallunia: masz kopalnie rudy miedzi?
[08:19] xxx: mam
[08:19] [WNK] Lallunia: hute?
[08:19] xxx: mam
[08:20] [WNK] Lallunia: wegiel masz?
[08:20] xxx: mam
[08:20] [WNK] Lallunia: to braz ci Lurnung ukradl, nie widze innej mozliwosci
[08:21] xxx: kto to
[08:21] [WNK] Lallunia: taki potwor, ktory mieszka w jeziorze na srodku mapy
.....
[08:22] yyy: xxx wstrzymaj produkcje narzedzi...bo caly braz idzie na to
....
[08:23] xxx: ok dziekuje
[08:23] [WNK] Lallunia: tylko na Lurnunga uwazaj
[08:23] xxx: a to on tak kradnie jak chce
[08:23] [WNK] Lallunia: bestia jest nieobliczalna :/


Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Go?? on Pią Maj 18, 2012 8:57 am

hahahah następnym razem podaj dokładne namiary na Lurnuga!!!! ,ilość wojska i jakie łupy lol!

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Krwiożercze grządki ;-)

Pisanie  Go?? on Sro Maj 23, 2012 10:14 pm

[17:41] xxx: co to jest kwiatowa grzadka?
[17:41] yyy: kawalek pola z kwiatami
[17:41] yyy: tak ciezko wydedukowac co to grzadka?
[17:42] [WNK] Wishmaster: boss specjalny z 666 poziomu - diabelnie trudny
[17:42] [WNK] Wishmaster: ma 6 ataków pnączami 6 ataków połykającym kwiatem i 6 ataków podcinających korzeniami
[17:42] Colossus: hahahhah
[17:42] [WNK] Wishmaster: atak obszarowy i ignoruje ignorantów[b]

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

o co kamą z tą grą?

Pisanie  Go?? on Sro Maj 23, 2012 10:15 pm

[17:53] xxx: o co chodzi w tej grze??
[17:53] [WNK] Wishmaster: wygooglaj se
[17:54] yyy: xxx zbierasz zielone grzybki, czerwone sa trujace
i jak nazbierasz caly kosz [100szt] to gotujesz zupe, szukasz roznych przypraw do niej: pietruszki itp niektore tez sa trujace, ale do tego jeszcze nie doszedlem

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

lato wszędzie ;-)

Pisanie  Go?? on Sro Maj 23, 2012 10:16 pm


[22:14] xxx: nie ma ktos zbednego iglastego drzewa?
[22:14] [WNK] Wishmaster: ja mam pół mapy
[22:15] [WNK] Wishmaster: wymienię na plażę
[22:15] AndyMcQuinn: wishmaster, ja też Razz

[b]

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

gupia Lala ;-)

Pisanie  Go?? on Sro Maj 23, 2012 10:18 pm

[22:48] xxx: Siema mam pytanie.Dlaczego po zbudowaniu chaty lowcy koles ten nie poluje skro wszedzie lata zwierzyna?
[22:49] [WNK] Lallunia: bo jest za szybka, trzeba mysliwego ulepszyc
[22:50] yyy: łowca nie lapie zwierzaków Smile
[22:51] [WNK] Lallunia: a co przyprawy zbiera? Smile
[22:52] [WNK] Lallunia: xxx, kliknij na chate lowcy i szukaj ikonki z kalem miecha
[22:52] [WNK] Lallunia: kawalem* hahaha
[22:52] yyy: lallunia - sama sobie odpowiadasz Smile

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Baran.... beeeeee

Pisanie  Gość on Sob Maj 26, 2012 1:19 am

03:16] [ZW] hawaj35: Nasza ekspedycja przeprowadziła niezwykły eksperyment. Naukowcom udało się wydobyć Antymaterię z umierającej gwiazdy.Zrabowano: 485 Antymateria.Wpis z dziennika pokładowego oficerów komunikacyjnych: Zdaje się, że ta część wszechświata jeszcze nie była badana.
[03:17] [ZW] hawaj35: nie tu baranie
[03:17] [WNK] Lallunia: hihi
[03:17] [ZW] hawaj35: sorki ogame byłem

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Strefa

Pisanie  Gość on Pon Maj 28, 2012 8:35 pm

Rozmowa z szeptu Very Happy

XX: gdzie zbudowac garnizon?
Ja: link-do-poradnika
XX: ?
Ja: widzisz link?
Ja: tam jest pokazane gdzie najlepiej stawiac garnizon, jak atakować i czym
XX: nie ma nuic o garnizonach Very Happy
Ja: żółte "G" na mapie oznacza Garnizon :>
XX: nie mam takiej strfy chyba
XX: wejdz na mnie
XX: i obadaj ggdzie moge dac

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Złoże :D

Pisanie  Gość on Pią Cze 01, 2012 12:43 pm

[14:29] XXXx: moj geolog znalazl zloze marmuru ale nie moge postawic tam kopalni co mam zrobic?:/
[14:30] koeman: obok postaw kam. marmuru
[14:31] XXXx: nie moge nie wiem czemu
[14:31] XxXX: mam wszystkie surki
[14:31] XXxX: w takim miejscu znalazl
[14:31] [WNK] Ktosiek1987: może na pniu drzewa próbujesz postawić ;p
[14:31] [WNK] Ktosiek1987: albo Ci się pozwolenia na budowe skonczyły
[14:31] XXxX: nie mam jeszcze 5
[14:32] XXxX: no znowu bluzgam nie moge postawic
[14:33] [WNK] Ktosiek1987: a stawiasz go na pustym terenie?
[14:33] XXxX: nie geolog znalaz zloze chcem postawi i nie moge
[14:34] [WNK] Ktosiek1987: obok złoza postaw a nie na złożu ;>
[14:34] XXxX: tez sie nie da
[14:34] XXxX: oo wrescie
[14:34] XXxX: juz jest git;p

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

chłop na schwał ;-)

Pisanie  Go?? on Sob Cze 02, 2012 9:25 pm


[22:24] xxx: czesc mam problem z lowca nie chce lowic dziczyzny i mi stoi od paru dni
[22:24] yyy: za dużo wiagry[b]

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

baśniowo... ;-)

Pisanie  Go?? on Nie Cze 03, 2012 10:07 pm

[23:59:xxx gdzie zdobyć koronę ?
[00:00] yyy: jaka korone? ozen sie z królewną to zdobedziesz..[b]

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Chmura

Pisanie  Gość on Nie Cze 17, 2012 5:55 am

[07:50] xxx: czy ta chmure można odganiać ?
[07:51] yyy: Very Happy
[07:51] xxx: ??
[07:51] zzz: tak wez se kij i machaj
[07:51] [WNK] Lallunia: taaa, wez galazke i machaj Smile
[07:51] yyy: ruskie migi i troszku azotanu srebra na nia i zniknie

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Coś do Waszej kolekcji ;)

Pisanie  Gość on Pon Cze 25, 2012 7:54 pm

1)
[01:31] [ZHM] Diboo: jak właczyc złota latarnie !!!??!!??!!??!!??
[01:31] Kłaki26: wieczorem bedzie chodzi latarnik i rozpalał, musisz poczekac do jutra
[01:32] [ZHM] Diboo: acha ok


i 2) (pisownia oryginalna)
[21:33] seweryn133: cze
21:34] [N-L] aannaann: Witam Smile
21:34] seweryn133: doloncze do waszej gildi pod jednym warunkiem
21:34] [N-L] aannaann: pod jakim?
21:35] seweryn133: ze do tego piontku dacie mnie 400 monet
[21:36] seweryn133: to doloncze
[21:37] seweryn133: noi
[21:37] [N-L] aannaann: Seweryn, może najpierw naucz się ortografii,co^^
21:38] seweryn133: nie czepiaj sie co nie twoie
[21:38] seweryn133: macie tyle

Pozdrawiam Smile)

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Pon Lip 02, 2012 8:22 pm

22:01] pytanie. czy osadnicy sami się karmią?

22:01] tak, jedza odpadki z produkcji

22:01] czy muszę im dawać pólmiski ryb
[22:01] [WNK] sebastian7504: hehehehhe

22:01] nie bożywią sie miłością i powietrzem:P

[22:01] ludzie ja tu naprawde chce normalnej odpowiedzi =.=

[22:02] jak macie mówic takie gówno idziecie na globala

[22:02] u mnie to chyba z pól wyżerają bo tak szybko ubyw

[22:03] nie martw sie, miedz, wegiel, nawet drzewo tez zra

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Wto Lip 03, 2012 11:20 am

W odpowiedzi na ofertę na global-7:
[13:14] xxx: dam ci dzieci za zdrajcow
[13:14] [WNK] Wishmaster: o nie, dziękuję bardzo ;-)
[13:14] xxx: przygode taka, nie prawdziwe

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Gość on Czw Lip 05, 2012 1:44 pm

pytanie , czy na mojej mapce , czerwony gracz to "komputer" czy może znajdować się inny gracz obok mnie

[15:41] [WNK] sebastian7504: a gdzie masz czerwony komputer moze ci sie jednostka grzeje , bo ciepło jest Wink

czerwone słupki obok Smile

[WNK] sebastian7504: o shit heheheheh

o bossszeee

15:42] [WNK] sebastian7504: to jest ziomek granica

to bandyci, ktorzy ciebie nie zaatakuja, tylko beda sie przed toba tylko broni

aha , a jest jakis agresywny przeciwnik ? tudziez inny gracz na mojej mapce ?

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

[color=green]to jest pytanie[/color]

Pisanie  Gość on Sro Lip 18, 2012 4:53 pm

[18:44] totylkogucio: Co mi daje odkrycie złoża kamienia : ?
17:19] husband: Jak zmodyfikowac Mysliwca .??
...skont wziońć ten brons?
...jak mam zrobić miecze z żelaza jak miecznik brązu nie chce pobrać?
...gdzie przerobię łuki na miecze z żelaza?
...czemu mi nie zwraca patentów...jak nie jak zwraca...padło mi pole i nie zwróciło nic!!!pole nie zabiera ...jak nie zabiera miałem 4 postawiłem kopalnie i pole, pole padło i mam tylko 3....


Ostatnio zmieniony przez Ojciec dnia Wto Lip 31, 2012 6:18 pm, w całości zmieniany 2 razy

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Kraina absurdu

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach